Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land...

Barn är så roliga.... Nu kom äldsta sonen in dörren, efter att ha varit över hos sin bästa kompis på andra sidan gatan.

M:"Jag ska aldrig mera leka med L. Han ville inte leka med mig sade han!!"
Jag:"Nehej, vad vart det för fel nu då?
M:"Han sa att jag skulle fråga hans pappa om vi fick vara på datorn, och hans pappa sa att det fick vi inte. Så sa jag det åt L, men då sa han att vi visst fick vara på datorn. Då sa jag att det är alldeles för fint väder för att sitta vid datorn. Och då blev L jättearg på mig!"

Det hör till historien att det spöregnar här just nu ;-)

Men nu 5 minuter senare är han på väg över till L igen... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0