Dugga - ja vad är det?

Ja nu har skolan kommit i gång, och det rejält!

10 veckor framöver kommer jag sitta med näsan i en bok känns det som. Vi har redan haft föreläsning i hematologi, mikrobiologi och i dag ska vi lära om respirationsjukdomar... Inte nog med det så har jag även haft en föreläsning i läkmedelsräkning, och bara det är smått svårt!!!

Till på tisdag ska vi göra klart en hemtentamen i mikrobiologi. Nästa fredag har vi dugga på hematologi och respiration... Dugga förresten, någon som kan berätta lite mer om hur det funkar? Har förstått att det är frågor med flera svartalternativer, och att det är under tidspress.

Jadå, som sagt, jag vet vad jag har att göra 10 veckor framöver här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0