Studielitteratur...

Uan vad dyrt det är med medicinsk litteratur. Jag har beställd två (!) böcker från Bokus, och notan kommer på 1276 kr... Kul, kul. Men vad gör man? Jag måste ha dom två böckerna, och jag får inte tag i dom begagnad, kölistan på biblan är inte lång, men ändå för lång, så då är det bara att betala och le snyggt...

Sen kom jag på dagen efter att jag hade ju lovat mig själv att jag skulle få köpa Leilas Piece of cake när jag hade jobbat klart i sommar, så då blev det iofs nästan 200,-  till, men då kommer det ju nåt roligt ut av det hela!!  Leila ska få stå på första parkett här i köket, och glänsa i all sin prakt...

Min söta och galna kompis, Emilie, som redan har läst sjukdomslära har lovat att jag ska få låna en del andra böcker o papper från henne!! Så då är det ju lite pengar sparat där iallafall!! Skönt med snälla kompisar!!!

Och varför ska dom ändra två ord eller en liten lag bara för att det ska bli nya utgivelser?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, jag har tänkte.... Du lånar lite papper och jag lånar lite kakor! :D

2008-08-26 @ 11:14:35
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0