Syprojekt

Usch ja!

Har tagit på mig att hjälpa min mamma (läs troligen göra hela jobbet ;-) ) att klä om dynorna till deras husvagn.... Har ju hört att det är jättesvårt, så fattar inte hur jag kunna ta på mig det. Men, men.. det kostar ju hur mycket som helst att få någon proffsig att göra det, och det har dom inte lust att betala. Så med risk för att bli galen, så försöker jag. Är ju roligt att göra nåt riktigt utmanande också.

Någon som har nåt bra tips på hur jag ska gå fram för att göra det på smidigaste sätt?

Jag har funderingar om jag ska använda overlocken eller om jag måste sy på vanlig symaskin. Det är ju så mycket smidigare att använda overlocken, men frågan är om det blir lika starkt? Jag lär väl testa lite innan jag går igång med hela projektet....

Så nu vet ni vart jag är i dag iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0