Att måla en hall....

Jag ska måla hela världen lilla mamma.... Men jag börjar med att måla klart hallen.

I går påbörjade jag projekt hall, och kom väl ungefär halvvägs. Nu har jag lagt ungar, den ena ligger o lyssnar på Doktor Snuggles på kassettband, och den andra sover så sött så sött.... Så nu skrider jag till verks igen!!

Att måla väggar är egentligen det roligaste jag vet i målarsvängen. För det syns direkt, resultatet. Dvs om man inte målar vitt på vitt då såklart.... Men när man ändrar färg från gult till vitt, då lovar jag att det blir skillnad!!! Och det är så kul!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Doktor snuggels? :P Skadar du barnen från börjasn?

2008-09-09 @ 00:47:45
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Det lät som en härligt projekt du har på gång. Kommer du visa bilder sen? Kram Sandra

2008-09-09 @ 12:52:16
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0