Just ja, nackspärren...

Inte vet jag om det var målningens fel, eller något annat, och inte är det så noga heller... På måndag kväll vred jag till på nåt sätt så det gjorde ont i nacken. Tisdag vaknade jag med hemsk nackspärr. Så så långt den här veckan har jag inte gjort särskild mycket vettigt, promenerat lite, ätit piller av olika slag, sovit lite... Och är det något jag inte har tid med dessa dagar - så är det just det att göra ingenting. Tentorna lurar rundt varje hörn, och jag bokstavligen hör hur klockorna räknar ner till nästa fredags hemska tenta!

Men om något känns annorlunda, så kanske det känns liiiite bättre i dag än i går. Tyvärr blir det inget på målarfronten den här veckan iaf, och då har jag ju mitt härliga projekt linneskåpet stående halvfärdigt. Gillar inte halvfärdiga linneskåp-projekt jag. Troligen gillar dom inte mig heller!


Jag hittade en rolig grej som fick följa med mig hem från Mora i går, en timer som har formen av en lite retro gammal köksvåg. Gillade den direkt, och den passade så bra in i mitt svarta och vita kök!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!



Ja den där timern har jag sett på DUKA, de är rätt läckra faktiskt :)



Bilderna hittar jag lite varstans, men en tjej som bjuder på mkt bilder och tips om var man kan hitta fina bilder är Jenny med bloggen jemarose.blogspot.com.



Du kan också gå in på allposters.com och kika!!



Trevlig helg och tack för att du tittade hem till nin blogg :)



kram

2008-09-19 @ 20:13:59
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0